Hoe gaan we werkelijk
verschil maken in de markt?

|
|
Het potentieel van mensen is dé brandstof
om nieuwe antwoorden te vinden op de complexe vragen van deze
tijd. Dus ook als het gaat om de kernvragen van business innovatie:
- Wat is de vraag achter de vraag van onze klanten?
- Met welke producten en/of diensten gaan we waarde creëren
zodat we werkelijk verschil maken?
Business innovatie vraagt om een creatief en gestructureerd proces
waarin multidisciplinair teamwork, het toelaten van meerdere
perspectieven, dialoog en het toelaten van spiegels van buitenaf
samenkomen:
- Een sfeer van vertrouwen en openheid biedt het fundament
om de harde en zachte feiten onder ogen te zien.
- Grondige analyse (mèt de klant!) verschaft inzicht
in de voorliggende vraagstukken, kansen en risico’s.
- Vervolgens vergroten we met diverse spelvormen de elasticiteit
van het collectieve brein van een multidisciplinaire taskforce.
Dit geeft een boost aan hun creatieve vermogen en onderlinge
verbondenheid.
- Vanuit het collectieve brein van de groep ontstaan de baanbrekende
ideeën en concepten die de vraag achter de vraag van de
klant beantwoorden. Hoe vaker dit geoefend wordt, hoe innovatiever
uw business!
- Met ‘dialoogsessies’ en plenaire reality checks
binnen en buiten de organisatie coachen wij de organisatie door
het gehele innovatieproces. Hiermee worden schijnbaar onoverbrugbare ‘hobbels’ genomen
en blijft de focus gericht op een goed resultaat.
|